Köp och sälj

Igår skulle sadeln stoppas om på Sharpman. Det skulle ta ca 1,5 h så det var inte så stor idé att åka hem mellan. Fick med mig Sara och Britta som sällskap så det inte skulle bli så tråkigt att vänta. Jag som absolut inte skulle köpa en massa fick med mig både mineraler (det skulle jag faktiskt ha), man- och svansborste och ett par nya shortchaps hem. Kunde inte motstå chapsen, de var riktigt snygga! Och jag behövde faktiskt nya, de gamla har gett sig. Även stövlarna sjunger på sista versen, men det får vänta till efter Australien. Det lär väl funka att tävla med de här ett tag i värsta fall :)
 
Vi har även lyckats att bli av med pannan och en av ackumulatortankarna. Nu återstår bara den stora acktanken, och den har visst Björn en plan för om ingen köper den.
 
Det blev tomt när pannan försvann. Planen är att pannrummet ska göras om till slungrum så Björn slipper hållas med det i huset. Det kan visst bli rätt kladdigt.
 
 

Kommentera inlägget här :