Disputation!

Ojojoj, nu kan vi säga att det har hänt saker sedan sist. Får dela upp det på ett par inlägg så det inte blir för långt. Först och främst: jag har äntligen disputerat! Själva disputationen var förra fredagen, följt av fest på kvällen. Försvaret gick bra, även om jag hade hoppats på betydligt färre biokemiska/biofysiska frågor än vad jag fick. Typ 80% av frågorna var på mina två första arbeten, varav de flesta frågorna också riktade in sig på de få saker jag inte gjort själv. Men men, godkänd blev jag och jag kan nu titulera mig Doktor! 
 
Diskussion med opponenten. 
 
Betygskommitén delger sitt beslut.
 
Buffén dukad till festen. 
 
Festmingel 
 
Middag
 
Chefen höll tal
 
Sedvanliga tävlingen mellan handledare och student. Vem kan lägga ett 30-bitars pussel snabbast. Tror Karin maskade med flit, men vann gjorde jag iaf 😆
 
Kristin hade gjort tårtor såklart. Jättefina och goda!
 
Jobbarkompisarna på patologen hade skrivit en sång som spelades till komp av ukulele och med diverse rekvisita 😆
 
Fick med lite presenter hem. Tur jag fick en skottkärra att köra allt i 😆
 
 
Så nu äntligen har jag haft tid över till annat, men det får bli i ett annat inlägg! 

Kommentera inlägget här :