"Ledig" vecka

Spirith har fått en välförtjänt vila den här veckan så jag har haft en massa tid över till att göra annat, vilket innebär att jag roat mig med min favoritmaskin, trädgårdstraktorn. Jag har klippt gräset, kört jord till hundgården, harvat och sladdat så nu är det klart att så gräs där ☺
 
Vi hämtade upp Nina på förskolan häromdagen. Eftersom Sonja går på samma förskola så fick hon hänga med hon också. Vi roade oss med lek i trädgårdsföreningen och en tur ned till den årliga internationella matmarknaden. Det fanns ett godisstånd med en massa klubbor - det missade inte lilla fröken Jufvas. 
 
Jag och Sara är i Göteborg hela helgen för att titta på EM. Vi bor hos Saras syster i Kungsbacka, kom i fredags kväll och då satt vi bänkade framför tvn när hopplaget tog silver 😃 Idag var det maraton i Slottsskogen, riktigt häftigt! "Tyvärr" var det väldigt mycket folk så det var svårt att komma fram helt till hindren, men en lite lyckades vi se i alla fall. Imorgon har vi biljetter till hoppningen, ska bli riktigt spännande! 

Kommentera inlägget här :