Trött

Puh, tur att vi tog ledigt igår, hade aldrig orkat att göra något produktivt på jobbet. Dagarna den senaste veckan har gått i ett och det känns som att även påskledigheten kommer att flyga förbi. Terrängbanan idag, Motala imorgon till söndag, med en sväng förbi sharpman på vägen dit. Åka förbi jobbet och ta hand om cellerna på vägen hem, dressyrträning på eftermiddagen. Måndagen däremot är än så länge helt oplanerad och så ska den förbli. 
 
Återkommer med ett lite mer detaljerat inlägg om de senaste dagarnas händelser, just nu vill jag mest sova ikapp lite ;-)
 
Kan iallafall lite snabbt berätta att tävlingen inte gick som jag hade hoppats på. Spirith kändes fin på framridningen, sen märkte jag att han började bli lite ignorant i collecting ring för att sedan tycka att det var totalt onödigt att lyssna på mig inne på banan... Surt sa räven, men det är bara att bryta ihop och komma igen och se till att vara lite mer bestämd framöver och sätta mer krav på honom i situationer där han blir lite spänd och lång. Jag kommer vara rejält revanschsugen på hemmatävlingen om knappt en månad. 
 
Nä, nu ska vi sova och hoppas att vi inte blir väckta klockan fyra i natt av en mus som sitter fast och försöker komma loss någonstans inne i väggen...

Kommentera inlägget här :