God Jul!

Sista jobbdagen, sen väntar julledigt - underbart! Julafton kommer att spenderas i Motala, sedan bär det västerut för att fira juldagen med min släkt. Dessutom hoppas vi att få träffa brorsans senaste nytillskott som tittade ut förra måndagen. Triss i grabbar blev det :)
 
 
Annars händer inte så mycket, den senaste veckan har det blivit ganska många timmars jobb för att hinna klart allt innan ledigheten. Både i helgen och ett antal extra timmar nu i veckan. Meeeeen, det innebär också att jag kan vara ledig i två veckor - tjoho! Inte för att jag riktigt vet vad jag ska göra då, men något går väl alltid att hitta på. Egentligen hade vi tänkt att vi skulle måla om i trappen och hallen, men vi vill ta bort valvet till de små rummen på övervåningen först och det behöver vi hjälp med. Och det är ingen idé att måla om förrän det är borta, annars blir det ogjort arbete ;)
 
Jag vill i alla fall passa på att önska er alla en riktigt god jul!

Kommentarer :

#1: Tomten i Motala

Välkommen!

skriven

Kommentera inlägget här :