Fredag

Ojoj...vart tog tiden vägen? Den här veckan har gått i ett jehu, det var väl måndag igår? Förra veckan hände inte mycket roligt däremot, jag åkte på en förkylning och försökte ta det hyfsat lugnt för att bli frisk. Red inte på en vecka (!), när hände det senast liksom...
I måndags var jag äntligen såpass pigg att jag orkade ta mig till terrängbanan för ett litet genrep inför fälttävlansdebuten imorgon. Det var bara andra gången som vi hoppade terräng i år, men han är verkligen klockren :) Hoppar glatt allt som jag styr på och taggar mer och mer under tiden vi hoppar. Det enda hindret vi fick stopp på var när jag gav mig på kombinationen med smalhinder upp ur vattnet, vilket är lite för avancerad nivå för oss egentligen. Men efter ett par försök så hoppade han det utan problem också :)
Jag är så himla laddad inför imorgon, det enda molnet på himlen är väl starttiden, 7.43 på morgonen. Det blir till att lasta innan kl 06... Tur att man kan ta sovmorgon på söndag i alla fall :)
 
 
 
 
 
Björn fyllde år i tisdags, det firades med bio på kvällen vilket inte var igår. Himlans mysigt, särskilt när filmen börjar hyfsat tidigt så man är hemma till lagom sängdags ;) Tror ändå hans höjdardag var igår när han fick köra motorsågen på kursen för första gången. Det lär köras lite hemma nu för att träna :)
Jag och Petra har studentlabbar torsdag-fredag den här veckan så det blir långa dagar. Kul då med studenter som kommer 20-30 minuter sent, eller inte dyker upp alls...

Kommentera inlägget här :