Megaportion

Här händer det inte mycket värt att berätta om. Jag har mest jobbat hela veckan. Vi håller på och kompletterar två projekt som ska vara klara innan jul, plus att jag labbar på de vanliga projekten och däremellan ska hinna med lite möten och annat smått och gott. Tur att det snart är jul och man får lite ledigt. Jag har nio semesterdagar kvar i år, kanske inte kommer att ta ut alla, men de flesta i alla fall. Hoppas på en vit och härlig jul så man kan ha lite kul! Spirith har fått vila i veckan, får se om han får ledigt även nästa vecka eller om jag spar lite på det.
 
Den här helgen är vi hemma i Lidköping en sväng och hälsar på. Vi åkte in en sväng till stan tidigare idag, jag fyndade ett par jeans på rea och vi hittade ett par lampor till julpyntet. Vi hann dessutom med en lunch på stan, har nog aldrig sett så stora portioner. Vi beställde varsin rätt (hade vi vetat storleken hade vi nöjt oss med en ihop) och fick nog åtminstone två matlådor var över. Tur att det gick att ta med sig matlådor hem ;)
 
Hur tusan ska man lyckas trycka i sig allt det här?
 
 
 

Kommentera inlägget här :