Julpyssel

Det här med att starta upp nya traditioner är något jag tycker är väldigt trevligt :) Igår var det dags för en sådan; julpyssel hemma hos Sara för andra året i rad. Jag hade (som vanligt) inte förberett något utan snabbgooglade hur man binder en julkrans i lördags kväll. Jodå, det fanns allt sätt man kunde göra på där jag hade allt hemma. Så på morgonen var jag, Sasha och Tamra ute och plockade gran- och lingonris, jag packade ned lite ståltråd, tidningar och tejp och så var biffen klar! Den ska fortfarande pyntas, men stommen är klar i alla fall.
 
Dessutom är det ju första advent så vi har fått upp lite ljusstakar och annat smått och gott. Jag vet att jag är partisk, men fy tusan vad mysigt vårt hus är! Det är verkligen som gjort för adventsmys :)
Tyvärr gör det sig inte alls lika bra på bild som i verklighet, men ni får ta mig på orden.
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Du har sååå rätt!
Ni har ett härligt mysigt hus, som gjort för alla sorters pynt.

skriven

Kommentera inlägget här :