Det blir 30-årsfest!

Det blev ingen tävling igår. När smhi lovade 15mm regn under dagen så bestämde jag mig för att det inte var värt att starta. Det blir rätt halt i regnet och det kändes dumt att sätta honom i skiten bara för att få tävla. Med tanke på att ungefär hälften av alla starter i de första två klasserna inte kom i mål så kändes det som ett bra beslut... 
 
Var rätt nöjd över att bara sitta här hela eftermiddagen istället för att hoppa runt själv där ute... 
 
Fokus har inte riktigt legat på tävlingen heller måste jag erkänna då vi budat på vårt drömhus hela veckan. Vääääldigt sega budgivare gjorde att det drog ut ordentligt på tiden, men igår förmiddag ringde mäklaren och berättade att den sista hade dragit sig ur. Så idag har vi skrivit på köpekontrakt! Eftersom säljaren redan har flyttat ut så kommer vi få tillträde om en månad. Så semestern kommer gå åt till att flytta och komma ordning där ute. Har ni ingenting för er första helgen i juli så vet ni vem ni ska ringa ;-)
 
Om allt går som det ska så bor vi här om någon månad!
 
Det är redan borttaget från hemnet tyvärr men jag ska se om jag kan komma åt lite fler bilder på datorn imorgon :-)
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag hann snoka igår! Vi kommer definitivt. Säg till om ni behöver grejer...

skriven
#2: Anonym=Maria

PS. Skribenten ovan är jag. PPS. Vi är väldigt exalterade över hönshus och lada, och den snygga trappen.

Svar: Haha, vad bra ;-) Grejer lär vi definitivt behöva!
Ida Eriksson

skriven
#3: Susanne

Jättegrattis till er!! Väldigt fint hus :-)

Svar: Tack!
Ida Eriksson

skriven

Kommentera inlägget här :