Snart är semestern över...tror jag

Nu är vi inne på de sista dagarna av semester och jag kan konstatera att vi verkligen inte gjort något alls än att grejat hemma i huset. Inte ens en liten utflykt har det blivit av. Men en massa trevliga besök har vi däremot haft, jag tror att vi snittat på ett varannan dag dag ungefär. Igår var inget undantag, då fick vi finfrämmande från Östersund. Vi har inte träffat dem sedan vi var där förra sommaren så det var riktigt kul :-) 
 
Jo, jag var faktiskt iväg själv häromdagen, då det var dags för ytterligare en omgång av halv åtta hemma, den här gången hemma hos Linnea, och som vanligt blev det inte så jättetidigt. Tur då att man har en lillasyster med lägenhet i stan så man kan sova där ;-)
 
Katterna börjar gå ut mer och mer och Tamra har börjat att bli en riktig klätterkatt, varenda träd ska hon upp i. Hittills har hon bara gett sig på de mindre äppelträden, även om hon försökte sig på (men misslyckades) med en björk idag, vi får se hur lång tid det säkert innan vi måste plocka fram stegen... 
 
 
Imorgon kommer mamma och pappa hit och stannar över helgen, sedan är det dags att gå tillbaka till jobbet. Tror jag i alla fall, blir det fint väder kanske jag stannar hemma några dagar till... 

Kommentera inlägget här :