Snö!

Kan det vara så bra att vintern kommit för att stanna nu? Jag håller tummarna i alla fall, det vore skönt att slippa slasket ett litet tag. Är väldigt sugen att ta fram tolkgrejorna, syrran har lovat att följa med imorgon om hon inte är för bakis ;-)
 
Idag testade vi faktiskt på en liten galopp ute, det var ingen av oss som ville sakta av! Jag vet att jag säger det varje gång, men det är ett riktigt lyckopiller att äntligen få rida igen. 
 
Jag och Sasha har även hunnit med en tur till Valla för lite agility, gissa om det var någon som var lycklig :-) Lite väl övertaggad kanske, men hon hoppade riktigt bra även om hon kanske inte bara hoppade de hindren jag ville... 
 
Tycker synd om sig själv när hon inte får hoppa 
 
Man blir lite trött efter en hel dag med aktiviteter
 

Kommentera inlägget här :