Full fart!!!

Hehe, jo det var verkligen någon som var glad att få hoppa idag, liiiite väl glad. Hon sprang mest och hoppade det hon själv ville och struntade i mig. Ungefär den här nivån låg vi på alla rundor som vi sprang...
 
Det är ridhusträning nästa helg igen, får hoppas hon är lite lugnare då. Jag ska se om jag kan bygga upp några egna hinder ute i stallet och träna lite kombinationer i veckan. Kanske kan hoppa hunden och hästen samtidigt? ;) Helgen efter det har jag faktiskt anmält oss till vår första tävling!!! En inofficiell i Åtvidaberg, vi ska springa två hopplopp.
Och eftersom Spirith är såpass fin som han är har jag faktiskt anmält oss till en tävling också, dressyr i Vreta helgen därefter. Så nu drar förhoppningsvis tävlingssäsongen igång!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :