Får jag låna lite blod av dig?

Fullt upp på jobbet hela veckan lång gör att det är extra skönt med fredag idag :-) Jag har även blivit officiellt clearad från diverse blodsmittor efter min lilla incident med melanomceller i höstas ;-) Jag har ju varit så orolig... Nej, men nu kanske jag kan få tummen ur och gå till blodcentralen någon dag, har tänkt göra det ett tag, men med tanke på att jag testats för både hiv och hepatit har det inte kännts helt aktuellt ;-)
 
På tal om blod var jag snäll och gav Björn lite av mitt i morse så han kunde jobba vidare på sitt nature-pek. Jag har blivit lovad att jag (eller iaf mina celler) kommer finnas med på bild...
 
Solen har ju faktiskt tittat fram en hel del de senaste dagarna, tur att man har en häst så man får komma ut och njuta av den ordentligt! Jag har fått låna en tempurpadd till sadeln av Anna (den ni ser på bilden) eftersom jag funderar på att köpa en. Originalet är okristligt dyr dock, ska se om det finns billigare kopior som håller måttet. Den är riktigt skön i alla fall, och sadeln ligger som en smäck!
 
Nu är det dags att sova och ladda för agilityträning imorgon! Tror det är någon som kommer bli glad... 

Kommentera inlägget här :