Födelsedagsfirande

Den här helgen har varit sådär lagom full, vi har inte varit sysslolösa men man känner sig ändå relativt utvilad inför jobbveckan. I fredags var det dags för ännu en omgång av halv åtta, denna gång hemma hos Karin. Mat och vin i mängder gjorde att man inte var så jättepigg på lördag morgon ;)
Fick med mig syrran ut till stallet för lite hoppning hemma på banan. Jag kom på häromdagen att vi inte hoppat vattenmatta på länge, så jag gjorde min egna variant med hans blåa fleecetäcke - jättesnyggt! Det var inga problem alls, han hoppade lite stort över det första gången, men sen rörde han inte ett öra.
 
På lördagskvällen kom Björn föräldrar, John och Kristin hit på middag för att fira födelsedagsbarnet. Björn hade gjort tjälknöl på älg, riktigt göttigt.
I morse var det paketöppning i sängen, det var någon som var väldigt intresserad och då menar jag inte han som fyllde... Tyvärr inget roligare än lite kläder och vinäger i paketen, så hon gav snart upp...
 
Nu är vi nyss hemkomna från en riktigt trevlig eftermiddag hos John och Maria där vi blivit bjudna på tårta och grillat. Första gången på riktig grill och äta utomhus för vår del och första kubbspelet för säsongen :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :