Kommer inte kunna gå imorgon

Söndag kväll och lite nedvarvning inför veckans jobb. Vi håller på och avslutar ett projekt så jag har en hel del figurbearbetning att göra, vilket innebär att jag kan jobba hemifrån en del. Jag vet någon som kommer vara nöjd... 
 
Helgen har som vanligt sprungit förbi. I fredags fyllde Maria år så vi var ditbjudna på födelsedagsfest vilket var riktigt trevligt :-) Det är imponerande hur många människor man kan klämma in i en liten tvåa bara man vill. 
 
Lördagen spenderades först ute i stallet där jag fick låna Herman och rida ut en sväng med Kristin. Träningsvärk insida lår idag skvallrar om hur den berömda tvådagarsträningsvärken kommer kännas imorgon...det märks att man inte suttit i sadeln på snart 2,5 månad. 
 
En efterlängtad syn även om öronen gärna fått tillhöra min egen lilla busskrutt
 
Busskrutt ja, jag hade tänkt att Spirith skulle få gå ute i sjukhagen och lufta såret under tiden som vi red, men efter tio minuter bestående av det här bestämde jag mig för att jag inte vågade riskera ha honom galopperandes ute på en åker någonstans. 
 
 
Resten av dagen spenderades sedan hos familjen Jufvas med tillverkning av julgodis och julpynt samt mat och spel med ett gäng hiskeligt dåliga förlorare (och vinnare).
 
 

Kommentarer :

#1: Björn

Tur att det varken fanns vinnare eller förlorare då!

skriven

Kommentera inlägget här :