Taggar Boxholm och saknar Jippi

Nu är det bara 1,5 månad kvar till Boxholm, hoppas verkligen att jag hinner anmäla mig (risken är att anmälan öppnar när jag är uppe i obydgen) och att vi håller oss hela och friska fram tills dess. För att tagga till lite satt jag och kollade genom min och Jippis start där för ett par år sedan. Tredjeplacerade av 40 starter var inte helt dåligt. Det året hade vi riktigt flyt, placerade i två av tre 90-starter, samt nolla och strax utanför placering i 100-debuten. Åh vad jag saknar henne ibland! Hon var inte alltid så pigg på att jobba hemma, men när vi kom ut på terrängbanan tändes jetmotorn därbak. Det var bara att styra, tuta och köra. Förhoppningsvis blir Spirith likadan, men än är det ett tag kvar.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: P

🎶🎶🎶 Taggataggataggataggatagga 🎶🎶🎶🎶

skriven
#2: Ida

Kommer sitta så hela veckan innan på kontoret :D

skriven

Kommentera inlägget här :